Műhelyünk:

Budapest, Pirok Gyula u. 6.

Nyitva tartás Hétfőtől – Péntekig, 10:00 – 14:00

Gyakran Ismételt Kérdések

Kérjük olvassa el a Gyakran Ismételt Kérdésekre a választ, mielőtt levelet ír nekünk

Mik az általános szerződési és felhasználási feltételek?

Megrendelése leadásával a vásárló elfogadja az alábbiakban megfogalmazott általános szerződési és felhasználási feltételeket.

Vásárlási szándékát jelezheti felénk e-mail-ben, vagy a termékre kattintva a megjelenő form-on keresztül. Ez utóbbi esetben a Megrendelem gombra kattintva tudja érvényesíteni megrendelését. Megrendelését a leadástól számított 24 órán belül tudja visszamondani e-mail-ben (ezt kizárólag arról az e-mail címről fogadjuk el, melyről a megrendelés érkezett). Telefonos úton csupán felvilágosítással tudunk szolgálni, megrendelést nem áll módunkban felvenni.

A weboldalunkon található termékek egyediek. A megrendelt ruha jellege az oldalon található képpel azonos, viszont kisebb eltérés értelemszerűen előforulhat. A feltüntetett árak az adott termék bruttó árai, melyek a szállítási költséget nem tartalmazzák (a szállítási módokról egy későbbi menüpontban olvashat). Amennyiben egy adott termékből többet szeretne vásárolni, kérjük előre jelezze, mert a plusz darabok elkészítése több időt vesz igénybe. Ez utóbbi esetben a megrendelés teljesítését, szállítási határidejét illetően kérje segítségünket (akár telefonon keresztül, akár e-mail-ben). Mivel kézzel készülnek termékeink, előfordulhat, hogy több, ugyanolyan típusú darab megrendelése esetén az azon lévő minta csekély mértékben eltér egymástól.

A megrendelés

Megrendelés

A megrendeléseket a beérkezés sorrendjében dolgozzuk fel. Amennyiben egy termékre több megrendelés érkezik be,
– az elsőt azonnal tudjuk teljesíteni,
– több megrendelés esetén viszont előreláthatólag várakoznia kell a termék elkészültéig, mivel egyféle termékekből csak egy vagy pár darab áll rendelkezésre.

Ha ez az eset állna fenn, minden érintett megrendelő felé jelezzük ennek tényét, s az így módosult időpontokat jelezzük. Ekkor dönthet úgy, hogy eláll a rendeléstől; ebben az esetben a rendelést – minden feltétel nélkül – töröljük a rendszerből.

Rendelés menete:

1. Kiválasztja a terméket.

2. A termék fotója mellett hiánytalanul, valós adatokkal kitölti a mezőket és a Megrendelem gombra kattintva véglegesíti megrendelését. Elállási szándékát innentől számított 24 órán belül jelezheti felénk, ha ez nem történik meg, teljesítjük a rendelést.

3. Megrendelését e-mail-ben igazoljuk vissza, ekkor kerül egyeztetésre a kiválasztott termék pontos mérete, darabszáma, illetve a számlázási-, szállítási cím. Ekkor jelezzük azt is, ha esetleg az adott termék nem lenne épp raktáron, s elkészítésére várakozni kell (ez tipikusan abban az esetben fordulhat elő, ha ugyanazon termékre több megrendelés érkezik egyszerre).

Mennyi idő, amíg ideér a kiválasztott sál?

A megrendelt termékek DPD futárszolgálattal kerülnek kiszállításra. Ennek kézbesítési ideje belföldön: 1-2 munkanap, külföldre: kb. 1 hét.

Hogy tudok fizetni?

A kiválasztott sálat fizetheti:

  • átutalással
  • bankkártyával
  • PayPal-al

Üzemeltetői adatok
• Cégnév: Tomka & Gábor Bt.
• Székhely: 1202 Budapest, Pirok Gyula utca 6.
• Adószám: 23833124-2-43
• Cégjegyzékszám: 01-06-784977
• Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi cégbíróság
• Szerződés nyelve: magyar
• Elérhetőség: info@pulyaruha.hu
• Telefon: 06 30 544 4364
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre: A myflores.hu oldalon jelenleg megtalálható termékek.

Mi történik, ha meggondoltam magam és mégse szeretném a megrendelt sálat?

Elállás joga

A megrendelt termék kézhez vételétől számított nyolc munkanapon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a Tomka&Gábor Bt köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a termék visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli.
Jelen dokumentumban nem szabályzott kérdésekkel kapcsolatban lásd:
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet.
(http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor)

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg. Elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül teheti meg.
Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 8 munkanap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A SÉRTETLEN, EREDETI ÁLLAPOTÁNAK MEGFELELŐ terméket juttassa vissza cégünk címére: 1202 Budapest Pirok Gyula utca 6. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!
A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is a vásárlót terheli. A termék visszaküldését követő harminc napon belül annak rendeléskor kifizetett árát a megadott számlaszámra visszautaljuk. Kizárólag méret-, anyag-, varráshibás terméket áll módunkban visszavenni, vagy cserélni. A szállításból eredő sérülésért, károkért felelősséget nem vállalunk.

Garancia

A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, ezért kérjük figyelmesen olvassa el a mosásra vonatkozó használati útmutatót. Ha méretprobléma esetén kéri a cserét, akkor kizárólag sértetlen ruhadarabot tudunk elfogadni.
Termékprobléma esetén csak a cserére van lehetőség, árát nem tudjuk megtéríteni. Ezért rendelésekor kérjük ezt vegye figyelembe. Megértésüket köszönjük!
A megrendelt terméket juttassa vissza cégünk címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!

Adatkezelés

A myflores.hu oldal használata során rendelkezésünkre bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át. Ez alól kivételt képeznek a Magyar Posta részére továbbított szállítási adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető.
A megrendelésekről, illetve az e-mail-ben továbbított üzenetekről biztonsági másolat készül, a későbbiekben esetlegesen felmerülő problémák, kérdések tisztázása végett. Aadott esetben illetékes bíróság, nyomozóhatóság hivatalos megkeresésére ezen adatok továbbításra kerülhetnek.
A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.

Küldj nekünk levelet

hello@myflores.hu

Hívj minket, ha kérdésed van!

+36305444364

Keress minket a Facebookon!

FACEBOOK